Συχνές Ερωτήσεις

Η εταιρία Premium Rent a Car είναι μια εταιρία ενοικιάσεων πολυτελών αυτοκινήτων και ιδιωτικών μεταφορών στην Ελλάδα με πλούσιο στόλο καινούργιων αυτοκινήτων σε πολλές κατηγορίες όπως Luxury Sedans, Luxury Sports Car, Minivan & Limousine Services.  

 

1. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να κλείσω το όχημά μου;

Το online σύστημα κράτησης λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, το οποίο σας διευκολύνει να πραγματοποιήσετε την κράτησης σας όποτε θέλετε. Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα του οχήματος που σας ενδιαφέρει και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες (διαθεσιμότητα, τιμή & λεπτομέρειες πληρωμής). Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 9956 086 (24 ώρες διαθέσιμο) και ένας από τους αντιπροσώπους μας θα σας βοηθήσει με οτιδήποτε χρειαστείτε. Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@premiumrentacar.gr αν χρειαστεί να τροποποιήσετε ή να προσθέσετε κάτι στην κράτησή σας.

2. Τι γίνεται αν δεν έχω πιστωτική κάρτα;

Μην ανησυχείτε. Η πιστωτική κάρτα δεν είναι ο μόνος τρόπος για να πραγματοποιήσετε κράτηση του οχήματος σας. Επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας ενημερώσουμε για όλους τους πιθανούς τρόπους όπως κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό.

3. Μπορώ να ταξιδέψω με το όχημα εκτός Ελλάδας;

Σύμφωνα με τον νόμο περί της ενοικίασης αυτοκινήτων απαγορεύεται αυστηρά η έξοδος του αυτοκινήτου από τα Ελληνικά Σύνορα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα, ώστε να σας παρέχουμε πιθανές λύσεις.

4. Υπάρχει επιπλέον χρέωση εάν καθυστερήσει η πτήση μου;

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Παρακολουθούμε την πτήση σας online, ώστε να γνωρίζουμε την ακριβή ώρα της προσγείωσης του αεροπλάνου. Εάν υπάρχει καθυστέρηση λόγω της αεροπορικής εταιρείας, δεν υπάρχει έξτρα χρέωση.

5. Μπορώ να αλλάξω την κράτησή μου;

Φυσικά και μπορείτε! Επικοινωνείτε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε το σημείο παραλαβής / παράδοσης του αυτοκινήτου σας, την ώρα ή ακόμα και την διάρκεια της ενοικίασης σας. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω mail ή μέσω τηλεφώνου.

6. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου στοιχεία;

Ναι είναι. Συνεργαζόμαστε με την Alpha Bank, η οποία χειρίζεται όλες τις πληρωμές και τις ευαίσθητες πληροφορίες (χρησιμοποιώντας κρυπτογράφηση SSL). Επιπρόσθετα, δεν μοιραζόμαστε τα προσωπικά σας στοιχεία με τρίτους.

7. Τι πρέπει να κάνω εάν εμπλακώ σε ατύχημα;

Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε. Επικοινωνείτε μαζί μας και θα σας ενημερώσουμε τι πρέπει να κάνετε βήμα βήμα.

8. Τι άλλο συπεριλαμβάνεται στην ενοικίαση;

Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης σας μπορείτε να ζητήσετε απο το τμήμα κρατήσεων μας παιδικά καθίσματα, Boosters, χειμερινές αλυσίδες και συστήματα πλοήγησης GPS. Είναι όλα δωρεάν.

9. Ποιό είναι το ελάχιστο όριο ηληκίας για την ενοικίαση αυτοκινήτου?

Σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ασφαλιστικής εταιρίας η ελάχιστη ηλικία για ενοικίαση αυτοκινήτου είναι τα 25 έτη.

10. Χρειάζομαι διεθνή άδεια οδήγησης;

Σύμφωνα με τον Ελληνικό Νόμο, όλοι οι μη Ευρωπαίοι πολίτες υποχρεούνται να κατέχουν διεθνή άδεια οδήγησης.

11. Χρειάζεται προκαταβολή για να κάνω κράτηση του αυτοκινήτου μου;

Όχι υποχρεωτικά. Παρ΄ όλα η προκαταβολή είναι ο μόνος τρόπος για να κάνετε κράτηση του οχήματος και να μπορέσουμε να εγγυηθούμε τη διαθεσιμότητά του.

12. Λαμβάνω κάποιο παραστατικό μετά την προκαταβολή;

Μετά την πληρωμή σας θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με όλες τις λεπτομέρειες της κράτησής σας.

13. Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Φυσικά και μπορείτε. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στο πεδίο των Όρων και Προϋποθέσεων. Εγγυόμαστε ότι θα χειριστούμε την ακύρωση της κράτησή σας με ευελιξία και καλή θέληση.

14. Τι γίνεται αν το αυτοκίνητο μου έχει κάποιο πρόβλημα;

Στη σπάνια αυτή περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να σας ενημερώσουμε αναλυτικά σχετικά με τις απαραίτητες κινήσεις και το μέγεθος της βλάβης.